منتدى عائلة أبو شعبان
أهلاً وسهلاً بالزوار الكرام لمنتدى عائلة أبو شعبان
يمكنكم مشاركتنا فقط بعد التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى عائلة أبو شعبان
أهلاً وسهلاً بالزوار الكرام لمنتدى عائلة أبو شعبان
يمكنكم مشاركتنا فقط بعد التسجيل
منتدى عائلة أبو شعبان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكات حسني مبارك وثورة الشعوب.....

2 مشترك

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... Empty نكات حسني مبارك وثورة الشعوب.....

مُساهمة من طرف أبو حلمي السبت فبراير 12, 2011 5:46 am

طلب وزير الداخليه من حسني مبارك ان يكتب رسالة وداع للشعب المصري..فرد عليه : ليه هم رايحين فين؟.

اثنين مصريين محششين بالمظاهرات المصريةالاول بيقول للثاني : طيب إذا أحنا كسبنا وأسقطنا الحكومة ايه اللي حيحصل بعد كده !!؟?
الثاني : بنلاعب تونس على النهائي

اتصل أمس، مبارك بزين العابدين بن علي وقال له: 'ألو وحياة أبوك إذا بتنام بدري حطلي المفتاح تحت عقب الباب!'"

الرئيس التونسي المخلوع بن علي شارك في برنامج ما يطلبه المستمعون على إذاعة Fm وطلب أغنية 'مستنياك' ويهديها للرئيس المصري محمد حسني مبارك

الرئيس المصري حسني مبارك يحرق نفسة امام القصر الرئاسي مطالبا بتغيير الشعب

حسني مبارك يرسل لشعبه بالاذاعه. أغنيه اخصمك أه اسيبك لا

والنومينيز هيدا الأسبوع هن: 1- محمد حسني مبارك من مصر2- معمر القذافي من ليبيا3- علي عبد الله صالح من اليمن !!صوت لرئيسك المفضل و اربح معاه عمرة للسعودية.

خبر عاجل: العاهل السعودي يأمر ببناء مجمع سكني للرؤوساء السابقين وعائلاتهم
.

تنويه هام:

اذا كان لديك حاكم مستبد وعايز تشيلوه

ماعليك الا التواصل مع قناة الجزيرة أو منتدى شارك "الجزيرة " وهم هيقوموا بالباقي

ملاحظة : سارع بالحجز فالمقاعد محدودة والاولوية لمن يحجز أولا

العقيد القزافي يلغي يوم الجمعة من ايام الاسبوع خوفا من الثورة الشعبية

طبيب اسنان محترف قام بخلع مبارك بعد فشل كل اطباء الاسنان بالمهمة والطبيب هو الجيش

بن على بقول لمبارك ****** السعودية فى انتظارك

عودة مجموعة من الاطباء السعوديون بعد اجراء عملية فصل التوأمين مبارك والكرسى بنجاح

في واحد سأل حسني مبارك ليش ما بتجوزش ابنك جمال
قلو مبارك هيني بحوشلو
نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029

بيقولك واحد تانى لقى الفانوس السحرى ده دعكه طلعله العفريت وقاله:شبيك لبيك تطلب أيه؟ قاله الراجل: أنا عايز كوبرى بين القاهره وأسوان العفريت قاله: دى صعبه قوى نقى حاجه تانيه الراجل قاله:خلاص خلى حسنى مبارك يسيب الحكم؛العفريت قاله:أنت عايز الكوبرى رايح جاى ولا رايح بس

بيقلك حسني مبارك فكر في الرحيل إلي تونس وترشيح نفسه في انتخابات الرئاسة هناك ... فخرجت الجماهير التونسية تطالب بعودة بن علي

حسني مبارك وعمر سليمان
ماشين في ميدان التحرير
قال مبارك هم الناس متجمعين كدا ليه
رد عمر سليمان متجمعين عاشان يودعوك يا ريس
قال مبارك ليش هم وين رايحين ؟!!!!!!

مبارك لعمر سليمان
شو اخبار الشعب بعد الغلاء
قاله الشعب ماكل زفت

قله > غلى الزفت

قالوا لحبيب العادلي من اين لك هذا ؟قال.هذا من فضل ربي رد الشيطان عليه و قال اه يا واطي يا ناكر الجميل

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 180043_1413266591511_1827938682_770501_2960307_n

قبل اعتزاله من الحكم تم تغيير النشيد الوطني المصرى وأصبح : بلادو بلادو بلادو ..... مصر لحسني وولادو!!!!

بعد خشيته من اتهامه بمحاولة توريث الحكم
( القذافي يتبرأ من سيف الاسلام "دا مش ابني ولا اعرفه" )

ليس على سبيل النكتة و لكن قبل قليل كنت أتحدث مع صديق لي فقلت له بعد السلام: ألف مبارك فرد قائلا:لا لا لا بزعل منك..

سألوا الرئيس عن رأيه في التغيير ، قال : التغيير ده سنة الحياة . قالوا : طب وسيادتك مش هتتغير؟ قال : أنا فرض مش سنة

مبارك طلب يترشح تاني للرئاسه ، قالوله أنت أهبل ؟ قال : يعنى لازم الشرط ده

حسني مبارك راح على الصراف يسحب رصيدو
طلعلوا على شاشة الصراف
كان الك رصيد والله جبر
ماكلك يا خال روح روح

أسواق جدة بعد سنتين :
نواز شريف للاحذيه
صالون زين العابدين للحلاقة
مخابز وتموينات حسني مبارك
القذافي للخيام وبيوت الشعر
بشار للكبة والفتوش
حريري كوفي شوب
عمر البشير لتشليح السيارات
مؤسسة بوتفليقة للجبس والرخام

بعد ما سقط مبارك
طلع مبارك في خطاب وقالهم جايكم في إمتحانات الملحق

مبارك: إخبرني بصراحة يا نظيف ولا داعي للمجاملة أو النفاق، نظيف: أمرك يا ريس. الريس: أنا الأفضل والا عبدالناصر؟ نظيف: انت طبعا يا ريس .. جمال مين دا اللي كان بيخاف من الروس، الريس: طيب أنا الأفضل والا السادات؟ نظيف: سادات مين دا ياريس اللي كان بيخاف من الأمريكان. الريس: طيب أنا الأفضل والا عمر بن الخطاب؟ نظيف: انت طبعا يا ريس.. عمر بن الخطاب دا كان بيخاف من ربنا.. إنما انت لأ.
مبارك فاق فزعان انا بحلم ولا ايه
سليمان خلعونا يا ريس

بعد سقوطه .... تم سؤاله
ما تأذتش من السقوط المدوي ليه يا ريس ؟؟؟

حسني مبا رك" لاني اوطى من الشفره"

تاهل زين العابدين و حسنى مبارك الى كاس العالم

مع امكانية ترشح اخرين من العرب فى الصعود الى كاس العالم

تم قطع راتب حسنى مبارك

الرئيس السوداني "البشير" طلع و قال للشعب : ...
داير عليكم الله انتو عاوزيني رئيس.... ولا خلوني امشي انا بزاتي ما ناقص مشاكل .... !! قالوا : لا والله احنا عاوزينك يا ريس , زاتنا ما فينا حيل للمظاهرات

شباب الميدان قالو محدش عندو رئيس عاوز يخلعو قبل ما نمشي من الميدان نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1005

حكومة هنية تشدد الحراسة ع الانفاق
خوفا من تهريب حسني مبارك لغزة

طائرة الرئاسة المصرين تحلق في أجواء قطاع غزة والحكومة الفلسطينية ترفص المساح لها بالهبوط في مطار غزة الدولي

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029 نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029 نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... 1029
أبو حلمي
أبو حلمي
عضو مميز
عضو مميز

ذكر

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... Empty رد: نكات حسني مبارك وثورة الشعوب.....

مُساهمة من طرف ام محمد الأربعاء مارس 09, 2011 3:54 pm

هههههههههههههههههههه

طائرة الرئاسة المصرين تحلق في أجواء قطاع غزة والحكومة الفلسطينية ترفص المساح لها بالهبوط في مطار غزة الدولي
احلى اشي هادول
يسلمو حجنا الفاضل مشكور
ام محمد
ام محمد
عضو مميز
عضو مميز

انثى

نكات حسني مبارك  وثورة الشعوب..... Empty رد: نكات حسني مبارك وثورة الشعوب.....

مُساهمة من طرف أبو حلمي الخميس مارس 10, 2011 12:21 am

ام محمد كتب:هههههههههههههههههههه

احلى اشي هادول
يسلمو حجنا الفاضل مشكور

شكرا لمرورك الطيب وتعليقك الأخت الكريمة ام محمد

يسرني كثيرا مشاركتك بالرد على مواضيعي
أبو حلمي
أبو حلمي
عضو مميز
عضو مميز

ذكر

- مواضيع مماثلة